Ny systemrelease – 201903
Vi fortsätter arbetet med att förbättra systemet, allt för att förenkla och förbättra funktionerna för dig som kund och för att göra processen smidigare för de granskade. Det sker mindre uppdateringar varje vecka men senast vi släppte en större release var i slutet av Q4 2018, läs om den här: Nya systemuppdateringar är live – 201812
Den 29/3 lanserade vi systemuppdateringar med många fantastiska förbättringar kopplat till kundprocessen, några av dessa förbättringar var;
- Ytterligare förenklingar vid login-flödet men med samma höga säkerhet
- Påminnelsemail till kunden innan ett ärende destrueras
- Förenklade processer för kontoskapande
- Design- och funktionsstöd för mer grafiskt tilltalande rapporter, framförallt vid mer omfattande Specialist eller Executivekontroller
- Nya kontrollfrågor i beställningsvyn för att öka leveranshastigheten och minimera dialogen mellan beställning och leverans
- Möjlighet att bifoga filer så som exempelvis CV i beställningsvyn för ytterligare GDPR-säkring
- Uppdatering av IDD-rapporten efter nya direktiv från Finansinspektionen
- Make/maka/sambo rapporten på Executivnivå vävs närmre huvudkontrollen för ökad synkronisering och träffsäkerhet
- Stöd för utländska telefonnummer vid inhämtandet av samtycke
- Stöd för mer information i form av siffror och tecken i samtliga rapporter
- Ökad hastighet på systemet trots mycket avancerad kryptering
Fortsätt ge oss feedback på vad ni önskar och vad som ska förtydligas för att ytterligare förstärka kundupplevelsen samt den granskades upplevelse.